صفحه اصلی
اولین نمایشگاه بین‌المللی گوهر سنگ‌ها، ماشین‌آلات، تجهیزات و صنایع وابسته
  • 704 بازدید

به استحضار می رساند، اولین نمایشگاه بین المللي گوهر سنگ ها، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته، از تاریخ ۳ الی ۶ اسفند ماه سال جاری، به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، توسط شرکت "رستاک پاد ویژن" و با حمایت و همکاری دفتر توسعه گوهر سنگ های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می نماید.

این نمایشگاه با رویکرد ارائه زنجیره (اکتشاف تا فرآوری) تولید و تجارت گوهر سنگ ها و با هدف دسترسی به چشم انداز سند توسعه گوهر سنگ های کشور در حوزه های صنعت، معدن، فناوری، فرآوری و تولید، زیر ساخت، توسعه کسب و کار و ایجاد رقابت در بازارهای تخصصی داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است همزمان با این نمایشگاه، برگزاری همایش ملی تخصصی، تولید و تجارت گوهر سنگ ها با حضور مدیران و فعالین حوزه گوهر سنگ های کشور، در راستای ارتقای صنعت گوهر سنگ کشور برنامه ریزی گردیده است.

لذا بدینوسیله از علاقمندان به منظور حمایت و حضور در نمایشگاه و برنامه های جانبی آن همچون برگزاری نشستهای مشترک تجاری، همایش های آموزشی، بازرگانی و جذب مخاطبین این حوزه دعوت به همکاری می نماید.

در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و مشارکت در نمایشگاه، لطفاً به وب www.rastak-expo.com مراجعه و یا با شماره تلفن های 7-88346455-021 و 09380295792 و 09120295792 تماس حاصل نماید.

افزودن نظرات