صفحه اصلی
جدیدترین دستاورد‌های درخشان انجمن علمی عمران در سطوح دانشگاه، کشور و بین‌المللی
  • 4578 بازدید

مروری بر جدیدترین دستاورد‌های درخشان انجمن علمی عمران دانشگاه شهید بهشتی در سطوح دانشگاه، کشور و بین‌المللی

 

 

  • در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت، انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه شهید بهشتی، به لطف خداوند و با زحمات تمامی فعالان و دلسوزان این انجمن، در بخش انجمن علمی برتر فنی و مهندسی، جایگاه شایسته تقدیر را کسب نمود.

  • مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت با شرکت ۶۳ کشور و ۱۷۹۴ اثر ارسالی، پس از حدود ۲ سال وقفه ناشی از شیوع بیماری کرونا، سرانجام در سوم خردادماه ۱۴۰۱ با حضور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در دانشگاه تهران برگزار گردید و انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور، دستاوردهای خود را به رقابت گذاشتند.

  • در جلسه حضوری شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی عمران کشور مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۱، از انجمن‌های علمی فعالی که در سال گذشته بیشترین همکاری را با اتحادیه در برگزاری رویدادها داشتند، تقدیر گردید که انجمن علمی عمران دانشگاه شهید بهشتی نیز، از جمله این برگزیدگان بود. تعداد، تنوع و جامع بودن فعالیت‌ها، معیار این انتخاب بوده است.

  • در چهارمین جشنواره رویش و پانزدهمین جشنواره داخلی حرکت، انجمن علمی مهندسی عمران و نقشه‌برداری دانشگاه شهید بهشتی، به عنوان برترین انجمن علمی دانشجویی فنی و مهندسی، در سطح دانشگاه شهید بهشتی معرفی شد.

 

 

کسب این موفقیت‌های ارزشمند در سطح بین‌المللی، ملی و دانشگاهی را، به خدمت یکایک فعالان و همراهان انجمن علمی عمران، اساتید مشاور انجمن و به ویژه فعالان دوره‌های ۲۱ و ۲۲ و ۲۳ انجمن علمی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات مستمر یکایک ایشان را از خدا خواهانیم.

افزودن نظرات