صفحه اصلی
فراخوان جذب ایده در حوزه کلان چالش‌ها و نیازهای فولاد
  • 271 بازدید

فراخوان جذب ایده در حوزه کلان چالش‌ها و نیازهای فولاد

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به عنوان دبیرخانه طرح توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان تهران، با همکاری شرکت توسعه فناوری و نوآوری گروه فولاد مبارکه اصفهان، اقدام به برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری ((فولادی شو)) با حضور صاحبان ایده، شرکت‌های فناور و دانش بنیان در روز سه‌شنبه 28 شهریور ماه در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نموده است. در حاشیه این رویداد جلسات B2B با حضور مدیران گروه فولاد مبارکه و رویداد “Demo Day” با هدف سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد روی طرح‌ها و ایده‌های برتر برگزار می‌گردد. لازم به ذکر است این رویداد بزرگ‌ترین فرصت برای تعامل صاحبان ایده، شرکت‌های فناور و دانش بنیان و فعالین زیست‌بوم نوآوری با گروه فولاد مبارکه و شرکت‌ سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد می‌باشد.

محورهای برگزاری رویداد شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. اقتصاد چرخشی (انرژی، آب، فرآوری ضایعات و محصولات جانبی، فرآوری گازهای خروجی)
  2. تولید فولاد سبز (کاهش نشر گازهای گلخانه‌ای)
  3. انقلاب صنعتی چهارم (رباتیک، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، پهپادها، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، پرینت سه بعدی، بلاک‌چین، اینترنت اشیا)
  4. پرعیارسازی مواد معدنی کم عیار
  5. تامین مواد مصرفی نوین (متالورژیکی / شیمیایی)
  6. تامین تجهیزات و فرایندهای نوین قابل به کارگیری در صنعت فولاد
  7. تولید محصولات فولادی پیشرفته
  8. فراتر از صنعت فولاد

از علاقمندان و صاحبان ایده جهت حضور و شرکت در رویداد و ارائه ایده جهت حل چالش و نیاز درخواست می‌گردد، فرم زیر را تکمیل و حداکثر تا تاریخ 18 شهریور به آدرس ایمیل cmr.utstp@gmail.com  ارسال نمایند.

فرم ثبت نام : http://formafzar.com/form/db1my

جهت کسب اطلاعات بیشتر، روز شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۳ با شماره تلفن 88220700 ( داخلی‌های: 185، 171، 151) تماس حاصل فرمائید.

افزودن نظرات